söndag 29 juli 2007

Dag 1 29/9: Uppe i luften

Nu sitter jag och bloggar ett par tusen upp i luften! Hur coolt är inte det?! Samtidigt som jag gör det äter jag rostade mandlar och dricker vin. Runt mig är det fullt med indier (ingen chock iofs) och det är allmänt småtrångt och luktar lite sisådär. Av resan återstår "bara" 8h :(

För att kunna skriva detta har jag fått betala 27USD. Det kommer jag dela upp mellan er som läser när jag kommer hem och kräva in. Jag gör ju detta för er skull och då är inte mer än rätt ni betalar ;)

Till Indien kommer vi strax för 24 lokal tid, då är klockan i Sverige 20:30. Då bär det av till hotellrummet för att sova lite. Lite seg är man allt eftersom det inte blev så många timmars sömn inatt. Men nu när alkoholen är på väg ut i blodet börjar det kännas lite bättre.

Om en liten stund serveras lunch och senare ikväll blir det middag på planet. Jag lovar att meddela er vad det blev för spännande.

Nu är det bara 7 dagar till man får åka hem....