söndag 29 juli 2007

Dag 1 29/9: Snart dags för flygplansmiddag

Nu har de börjat dela ut middagen. Ska bli spännande och se vad det är för gott.

För er information flyger vi just nu på 11300 meters höjd och det är minus 45grader utomhus. En ungjävel skriker och skriker vilket är rätt irriterande. Det är mindre än 2h kvar på flygningen nu som tur var. Nu är det två ungjävlar som skriker. En rakt i örat på mig. Han sitter bredvid. Och nu slutade faktiskt den första. Men han bredvid mig skriker fortfarande. Nu fick han mat så han slutade. Gud vad skönt.

Ska bli skönt att komma till hotellet och få sova lite. Vi börjar jobba imorgon klockan 10 tack vare att våra kära indiska kolleger råkat glömma bort diverse helgdagar och en strejk så vi måste jobba på lite andra dagar och tider än planerat. Det är jag myyyycket tacksam. Jag ville absolut inte ha sovmorgon imorgon. Nej inte alls.

Det är fortfarande 7 dagar till jag får åka hem.